IMPORTANT INFORMATION COVID-19

Olympus Service and Support is here for you!
Dear customers,
COVID-19 impacts business operations globally. We at Olympus Repair & Maintenance Services continuously adjust to the changing conditions and apply highest standards protecting our employees, your products and you as our customer.
We are happy to report that for the time being Olympus Repair & Maintenance Services are fully available to you and we encourage you to keep enjoying Olympus products and to send them for maintenance if necessary. Your products will return to you sanitized and with new and clean boxes. Our service portal is continuously available to you 24/7. Our customer hotline is also available with limitations. If COVID-19 counter measures should cause any other constraints then we will inform you as soon as possible.
We wish you and your families all the best.
Your Olympus Service Team

Ta kontakt: Vi er her for å hjelpe!

Uansett hva du lurer på, hjelper vi deg å finne en løsning

Kundeservice og kundestøtte

Trenger du informasjon eller råd? Vi forsøker alltid å hjelpe deg så godt vi kan.

Kjøpsråd

Usikker på hvilket produkt som passer deg? Vi hjelper deg med å finne riktig modell.

Man – Tor, 09.00 til 18.00, Fre 09.00 til 15.30 CET

Alle 00800-samtaler er gratis. Gjelder kun i Belgia, Danmark, Finland, Frankrike, Italia, Luxembourg, Nederland, Norge, Portugal, Spania, Storbritannia, Sverige, Sveits, Tyrkia, Tyskland, Ukraina, Østerrike. Noen telefonleverandører tillater ikke samtaler til 00800-numre, eller krever et prefiks. Kostnader vil kunne påløpe her. Kontakt telefonleverandøren din direkte for mer informasjon.